Ομαδικές εργασίες Α' τετραμήνου

ΔΗΛΩΣΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 

Στείλτε τμήμα, τίτλο εργασίας, ονόματα ομάδας στο

 ht101f@gmail.com

 


  • Α1: Άννα Αμανατίδου, Λευτέρης Αμανατίδης και Ελισάβετ Αμανατιδου το 4 (Ο εγκέφαλος του ανθρώπου:τι γνωρίζουμε και τι όχι;)  pptx - docx
  • Α1: Άννα Αμανατιδου, Πελαγία Αλεξανδρίδου και Χαρά Ζωρου το 14(Ψυχοσωματικές αλλαγές κατά την εφηβεία).
  • Α1: Ανδρεοπούλου Δανάη, Γεωργανάκη Ηλέκτρα, Αραβοπούλου Αλεξάνδρα, Ανόρη Σοφία το 7 (Το μάτι: οφθαλμική υγεία και προβλήματα όρασης)
  • Α1: Αμανατίδου Ελισάβετ, Αμανατίδου Άννα, Γάτα Χαρά ,Βακαρέλη Έφη το 11 (Μητρικός θηλασμός:οφέλη και χρησιμότητα. Μήπως είναι αναντικατάστατος;) 
  • Α1: Γκέτσιος Μιχαήλ, Βαΐτσης Βασίλης το 16 (Άσκηση και ψυχοσωματική υγεία)
  • Α2: Καραγκούλας Χρίστος, Κυβέλη Ζορμπά, Θαλαλαίος Λευτέρης το 1 (Ιστορική αναδρομή για το μικροσκόπιο – Το ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.)
  • Α2: Παυλίνα Δενεσιδου, Ευτυχία Δραγγώγια, Γρηγόρης Καραμωβ το 3 (Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα: Τρόποι αντιμετώπισης Και μεγαλύτερη ανάλυση στα ΣΜΝ)
  • Α2: Ελένη Ιωαννίδου, Δέσποινα Κακαβέλη, Ζερβανταρίδου Κωνσταντίνα το 15 (Κάπνισμα: ξέρουμε ότι βλάπτει, όμως γιατί το αρχίζουμε και γιατί το συνεχίζουμε;)
  • Α2: Σουλτάνα Δημητριάδου,Τάσος Δίκος το 13 (Διατροφή και υγεία: καλές και κακές διατροφικές συνήθειες )
  • Α2: Κερογλιδης Στέφανος, Θεοδωρίδης Θεόδωρος το 5 (Το ανθρώπινο σώμα οδηγίες χρήσης )
  • Α2: Θεοδωριδης Χρηστος, Γαβριηλ Καπνοτιδης, Σοφία Θωμαιδου το 19 (Ψυχική υγεία και ψυχικά νοσήματα που εμφανίζονται κατά την εφηβεία.)
  • Α2: Αλεξανδρα Λασπα, Στελλα Καζαντσιδου, Χουαν Εσπεριδης το 16. Άσκηση και ψυχοσωματική υγεία: «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ»

  • Α3: Κοκκινίδου Βαγια, Χαρα Κουτσογεωργοπουλου το 6 (Υγιης καρδια και κυκλοφορικο συστημα: Τι χρειαζεται να κανουμε.)
  • Α3: Ειρήνη Μπουέτι, Αγγελική Μυλωνά το 20 (Πόσο επηρεάζει το περιβάλλον τους εφήβους (φίλοι, οικογένεια, κοινωνία).)
  • Α3: Σεβαστιανός Κυριαζόπουλος, Παναγιώτα Γρηγοριάδου, Αφροδίτη Καρτερολιώτη το 14 (Ψυχοσωματικές αλλαγές κατά την εφηβεία)
  • Α3: ΚΙΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΠΑΡΘΕΝΑ ΜΩΙΣΙΑΔΟΥ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΑΚΚΑΣ το 22 (Αντισύλληψη, εγκυμοσύνη και έκτρωση κατά την εφηβική και μετεφηβική ηλικία)
  • Α3: Αναστασία Μπιλιωνα, Άννα Παπαϊωάννου το 19 (Ψυχική υγεία και ψυχικά νοσήματα που εμφανίζονται κατά την εφηβεία.)
  • Α3: Κατσελας Σπυρος, Κικιδης Βασιλης, Μεταξας Γιωργος, Σιμος Μικρου το 4 (Ο εγκέφαλος του ανθρώπου: Τι γνωρίζουμε και τι όχι;)
  • Α3: Γιώργος Μακρυανίδης και Αναστασία Λακκα το 2 (Το κύτταρο είδη κυττάρων του ανθρώπινου σώματος)


 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ:

  1. Ιστορική αναδρομή για το μικροσκόπιο – Το ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.
  2. Το κύτταρο: είδη κυττάρων του ανθρώπινου σώματος.
  3. Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα: Τρόποι προφύλαξης.
  4. Ο εγκέφαλος του ανθρώπου: Τι γνωρίζουμε και τι όχι;
  5. Το ανθρώπινο σώμα: οδηγίες χρήσης.
  6. Υγιής καρδιά και κυκλοφορικό σύστημα: Τι χρειάζεται να κάνουμε.
  7. Το μάτι: οφθαλμική υγεία και προβλήματα της όρασης.
  8. Το αυτί: υγιεινή και προβλήματα ακοής.
  9. Πως αντιλαμβάνονται τον κόσμο γύρω τους οι άνθρωποι που τους λείπει κάποια από τις αισθήσεις.
  10. Οικογενειακός προγραμματισμός και μέθοδοι αντισύλληψης.
  11. Μητρικός θηλασμός: οφέλη και χρησιμότητα. Μήπως είναι αναντικατάστατος;
  12. Εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να κάνει η έγκυος – τρόποι και μέθοδοι τοκετού.
  13. Διατροφή και υγεία: καλές και κακές διατροφικές συνήθειες.
  14. Ψυχοσωματικές αλλαγές κατά την εφηβεία.
  15. Κάπνισμα: ξέρουμε ότι βλάπτει, όμως γιατί το αρχίζουμε και γιατί το συνεχίζουμε;
  16. Άσκηση και ψυχοσωματική υγεία: «νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ».
  17. Σώμα και ψυχή: μια σύντομη ιστορική αναδρομή.
  18. Οι σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία: μύθοι και πραγματικότητες.
  19. Ψυχική υγεία και ψυχικά νοσήματα που εμφανίζονται κατά την εφηβεία.
  20. Πόσο επηρεάζει το περιβάλλον τους εφήβους (φίλοι, οικογένεια, κοινωνία).
  21. Διάφορες στάσεις και συμπεριφορές των εφήβων αναφορικά με την σεξουαλικότητα.
  22. Αντισύλληψη, εγκυμοσύνη και έκτρωση κατά την εφηβική και μετεφηβική ηλικία.
  23. Υπογεννητικότητα: Τι είναι και πως επηρεάζει μια κοινωνία.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

  • Μία ομάδα 3-4 μαθητών επιλέγει ένα από τα παραπάνω θέματα (αυτούσιο ή τροποποιημένο) ή προτείνει κάποιο δικό της θέμα.
  •  Μετά την εκπόνηση της ομαδικής εργασίας η ομάδα θα πρέπει να παραδώσει:
  1. Ένα κείμενο σε ηλεκτρονική μορφή (doc) 1.000-1.500 λέξεων σελιδοποιημένο με εικόνες όπου θα αναπτύσσεται η εργασία. Θα πρέπει να αναφέρονται ο τίτλος της εργασίας, τα ονόματα της ομάδας και οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν.
  2. Μια παρουσίαση 8-10 διαφάνειες (σε ppt) με εικόνες και κείμενα όπου θα παρουσιάζεται η εργασία. Η παρουσίαση θα γίνει κάποια στιγμή την ώρα του μαθήματος ενώπιον όλης της τάξης από όλη την ομάδα.
  3. Παρουσίαση αποτελεσμάτων σχετικής έρευνας. Θα συνεκτιμηθεί θετικά εάν πραγματοποιηθεί μια μικρή έρευνα με μορφή ερωτηματολογίου με ερωτήματα της επιλογής της ομάδας και συμπεριληφθεί στα παραπάνω η παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Για το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε online ερωτηματολόγιο δείτε οδηγίες εδώ:
  • Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας τα μέλη της ομάδας θα κληθούν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο και να αξιολογήσουν την προσωπική τους συμμετοχή καθώς και την συμμετοχή όλων των υπολοίπων μελών της ομάδας.
  • Ο βαθμός της εργασίας θα προσμετρηθεί αθροιστικά στον βαθμό του τετραμήνου για κάθε μέλος της ομάδας ξεχωριστά. Μια πλήρης εργασία που έχει όλα τα παραπάνω (1 και 2 και 3) μπορεί να ανεβάσει τον τελικό βαθμό τετραμήνου κατά 3 μονάδες.
    Μια ελλιπής εργασία θα ανεβάσει αναλογικά τον τελικό βαθμό τετραμήνου.